Snorkelen, Duiken en de Camper - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mo - WaarBenJij.nu Snorkelen, Duiken en de Camper - Reisverslag uit Cairns, Australië van Mo - WaarBenJij.nu

Snorkelen, Duiken en de Camper

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mo

01 December 2007 | Australië, Cairns

Na de vliegreis naar Cairns, die we allebei van pure vermoeidheid slapend hebben doorgebracht, blijkt een kamer te boeken nog niet zo makkelijk te zijn. Of de jongen bij de receptie snap het nog niet helemaal.

Na een hoop gezoek met mega zware tassen op je rug eindelijk toch (via een andere kamer, waar mensen lagen te slapen) onze bloedhete kamer gevonden.

Omdat we best moe zijn vallen we al snel in slaap en worden vroeg wakker door overvliegende vliegtuigen. Het hostel is wel oke, maar de badkamer die we met de buren delen is echt no fun!

Vandaag gaan we snorkelen, we nemen het gratis busje naar de haven waar het schip al op ons ligt te wachten. Aan boord heerst een hele relaxte sfeer en de bemanning is echt heel gezellig en leuk! Ze maken er een ontspannen dag van.

Fonz besluit toch te gaan duiken, Mo gaat alleen snorkelen. Al snel zien we in de eerste snorkelsessie Nemo.

Tijdens het duiken ziet fonz een echte haai, niet zo'n hele grote hoor. hij is zo'n 1.25 meter. Ook is er een triggerfish, dit zijn hele gemene vissen die mensen aanvallen als je ze niet met rust laat.

Rond het avondeten zijn we weer in het hostel. We eten wat en gaan voldaan naar bed. Morgen de camper halen.

De camper halen, ... helaas dat is iet makkelijker gezegd dan gedaan... om een of andere rede doen de credit cards het niet, dus zijn we gedwongen nog een nacht langer in Cairns te blijven. Nu maar even met Interhelp gaan bellen en duimen. Hopen op een goede afloop.

Cheers No Worries!!

Fonz & Mo

• 01 December 2007 - 01:08

Nienke:

Hee Moon,

Ben net terug van uitgaan in Utr en probeer je nu net aan te spreken op msn, echter dat lukt niet?? Dan maar even zo!
    Mooie foto's en wat een heerlijk weer daar! Ik ben nu net een verzopen katje, zo hard regent het hier.. Er stonden zelfs mensen in de rij in de regen voor de kroeg!! Dus de keuze voor mn warme bedje was snel gemaakt! Raar dat je creditcard het niet doet? Hoop dat het goed komt met het busje! We vernemen het wel via jullie avontuurlijke verhalen..!

x Nienke

• 01 December 2007 - 17:46

Manouk:

Heee Dames,

Moon, op de een of andere manier heb ik jouw mailtje niet gekregen waarin deze website link stond... Maar gelukkig sprak ik gisteren jouw lieve vriendje en die gaf me het adres!

Kan ik eindelijk meegenieten van jullie avonturen en mooie foto's.. Ik ben zoooooooo jaloers...(!)

Vandaag heb je hier weinig gemist. Onze wedstrijd was afgelast omdat er meters regen was gevallen afgelopen nacht, terwijl we een gezellig feessie aant vieren was in de kantine ( marcella's feesie) De heren hebben wel gewonnen!!
    Moesten wel weer lachen om mister bloempot en Roeltje Driesvink..

Nou geniet ervan! En ga maar lekker door met schrijven, dan voelt het voor de lezers ook een beetje alsof ze het saaie Nederland voor wat minuten ontvlucht zijn!

-X- Nouk

• 02 December 2007 - 15:35

Marcella:

Heeey Monique,

Heb net even al je berichtjes gelezen. Ben wel een beetje jaloers hoor haha.

Ga er nog lekker van genieten, want dat heb je wel verdiend!
    Veel plezier nog.

Liefs xxx Marcella

ps. nog bedankt voor het smsje!

• 02 December 2007 - 19:30

Karin (Voetbal):

He Moooooooo,
    \Drie vakantiekliekjes en nu al jaloers!!!
    Zoals je van Manouk al gelezen heb is de wedstrijd tegen Groot-Ammers afgelast. Die zal in januari pas weer komen denk ik, dus met een beetje geluk kan je hem gewoon meedoen en weer de duizendpoot uithangen samen met Amke.....;-)

Ik hoop dat de opstartproblemen dalijk over zijn voor jullie en ik wens jullie nog veel zonnige dagen toe, geniet ervan!

Xx Karin

P.S. Ik las in de eerste berichtjes dat er meerdere karin's alias kaatje's waren, dus ik volg de kudde en zal mijzelf ook een extra naampje geven!

• 03 December 2007 - 07:40

Chi:

Hey meiden!!!
    Leuk om jullie berichtjes te lezen....Hier gaat alles goed! Fonz, we hebben er een 23ste deelnemer bij...jaja! Wie zou het zijn? En er is mega veel sneeuw gevallen en komt er nog aan.... Tja je leest het, hier ben ik al helemaal in de wintersportstemming, en jullie zitten in de hitte! Enjoy....

groetjes
    Chi