Laatste dagje rust... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mo - WaarBenJij.nu Laatste dagje rust... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mo - WaarBenJij.nu

Laatste dagje rust...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mo

29 November 2007 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen,

bedankt voor jullie lieve en leuke berichtjes!! Dit is ons laatste dagje in Sydney, vanavond vliegen naar Cairns, in het noord-oosten van Australie.

De tweede nacht was nog erger dan eerste... De jetlag had een groot hoogtepunt ;). Dus wat doe je dan... om 4 's nachts Kolonisten van Catan spelen onder het genot van de laatste cola en overheerlijke rijstewafels. Mo was na verslagen te zijn door Fonz (beginners geluk), zwaar uitgeput en sliep vervolgens een gat in de dag. Fonz in tegenstelling ging maar een filmpje kijken op de Ipod.

Gisteren hebben we al onze tours voor de rest van de reis geboekt. Snorkelen in Cairns, Fraser Island, Skydive (niet tegen oma zeggen), Tassie Tour en Outback Tour.

De zon ging ook lekker schijnen, dus zijn we naar Bondi Beach gegaan. Goed ingesmeerd, maar wat is de zon sterk hier. Na een uurtje in de zon te hebben gezeten de schaduw opgezocht. En natuurlijk nog even gewinkeld.. Flip flops gekocht (oftwel slippers, zoveel leuke, kleurige slippers hier, helemaal toppie).

's avonds op zoek naar het Hard Rock Cafe... helaas was die van de aardbodem verdwenen. Dan maar kijken bij het Operahouse by Night. Erg leuk, maar niet echt spectaculair. Toen nog een erge lange wandeling terug naar hostel, waar we versleten en wel snel in slaap vielen! Zo snel dat we om vier uur wakker werden omdat we het licht waren vergeten uit te doen :(. Nu geen nachtelijke spelletjes...

De tassen zijn met grote moeite weer ingepakt (gek toch dat alles op de heen weg altijd beter past) en we zijn uitgecheckt in het hostel. Tassen daar achtergelaten om nog een rustig dagje Sydney te doen. Vandaag staat Darling Harbour met een ferry tochtje en Sydney Aquarium op het programma.

Morgen gaan we snorkelen op het Great Barrier Reef en op zoek naar Nemo..

Maar nu eerst een ontbijt!!

Tot snel en No Worries!!

Fonz & Mo

• 29 November 2007 - 06:51

John Kerklaan:

Hey vriendinnetje(s) Alles oké met jullie lees ik. Sorry dat ik er niet was Monique hadden we ff kunnen knuffelen. Doe voorzichtig samen en gedraag je hihi

• 29 November 2007 - 07:38

Jess:

Veel plezier in Cairs, doe nemo de groeten van me!! Ik mis ze namelijk;-)!!
    Geniet!! XX

• 29 November 2007 - 09:32

Sammie:

He globetrotters !!!
    Nou, zo te lezen is het echt heeeeeeeeeeel vervelend daar in Aussie...ik ben jaloers !!! hahahaha:)
    Wij maar zwoegen hier....en het is hier IJSkoud !!!! Dus wees maar blij met factor 30 te moeten smeren !!!
    Ik hou jullie in de smiezen !!!Doe maar lekker genieten !!

Liefs Sammie

• 29 November 2007 - 11:38

Nienke:

Wauw, klinkt goed, jullie verhalen!
    Op slippertjes lopen...dat klinkt me als muziek in de oren!! :D Ik zit hier met mijn ijsvoetjes bij de warme kachel!!

Veel plezier met snorkelen en hou je een beetje in he Moon met dat australische bier!! ;)

Liefs,
    Nienke

• 29 November 2007 - 16:56

Diana De Geus:

He meiden,

Leuk om jullie zo te 'volgen', volgens mij vermaken jullie je prima!! Geniet er lekker van en ik blijf lekker meelezen!
    Have fun!!!!!!!

• 30 November 2007 - 13:08

Mopie:

Hey Jopie! (en Mo)

Ben blij te lezen dat alles ok is daar! Geniet ervan en ik blijf je volgen vanuit het hoge noorden....
    Dikke quzzzzzzz Mopie en mini Mopie (Ook van Johan natuurlijk)

• 30 November 2007 - 13:21

Roos:

Hoi hoi,

De plannen die jullie maken klinken super goed! Ben benieuwd wat jullie allemaal op de fotocamara vast leggen.

Mo, die foto's neem je toch wel een keer mee naar de voetbal he!

Dikke kus Rosanne

• 30 November 2007 - 16:07

Donja:

Ha meiden!
    Heerlijk dat jullie er zijn! Hopelijk is het nu mooi weer en kunnen jullie de teenslippers slijten! En, Nemo al gevonden? Genieten jullie er maar lekker van en ik blijf jullie volgen hoor! Leuk!
    Doei!!! x