Jetlag, Jetlag en nog eens Jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mo - WaarBenJij.nu Jetlag, Jetlag en nog eens Jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mo - WaarBenJij.nu

Jetlag, Jetlag en nog eens Jetlag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mo

27 November 2007 | Australië, Sydney

De tweede vlucht is echt super goed gegaan. We hadden geluk en plaatsen bij de nooduitgang... benen strekken. Onze buurvrouw was een kleine piggelmee (ja nog kleiner dan Mo) die nog niet eens bij de bagagevakken kon. De vlucht duurde maar 7 uurtjes en dat was erg fijn.

Vanaf het vliegveld hebben we als echte backpackers ;) een taxi naar hostel genomen. Eerst een heerlijke verfrissende douche genomen... en daarna tijd voor een echt aussie biertje. Je voelt je dan weer helemaal het vrouwtje.

Niet vergeten even het thuisfront laten weten dat het australische bier heerlijk is en even naar Nederland gebeld.

Toen nog een lichte versnappering voor het slapen gaan...

Vanmorgen waren we al weer vroeg wakker (kwart voor 7... en dat op de eerste echte vakantie dag, pfff).

Wat doe je dan?? Dan maar een heerlijke koffie drinken in de Australische zon.. euhm regen. Helaas heeft de australische zon ook een paar dagen vakantie en zijn we gestart met een paar regenbuien.

Na koffie even wat boodschappen gedaan en het meest belangrijke gekocht wat je hier nodig hebt....ZONNEBRAND FACTOR 30. Ook al regent het hier is het geen luxe om je met factor 30 in te smeren.

Tijd om de stad te bezichtingen... op ons gemak naar de haven gelopen en met een paar korte onbrekingen (fotowinkel, Espritwinkel) eindelijk de Harbourbridge en het Operahouse. 1 missie van Yvonne is geslaagd... Ook nog even een rondje in de botanische tuinen gelopen en de australische duif uitgebreid bewonderd ;) Tijd voor een verfrissende versnappering en ons tweede aussie biertje te drinken.

Helaas op weg naar de stad een flinke regenbui. In Nederland duurt z'n bui minstens een uur, dus daar ga je als hollandse meiden niet op wachten. Na vijf minuten werd de kraan weer dicht gedraaid... vandaar dat al die aussies ons raar aankeken... Je gaat toch niet door de regen lopen als je 5 minuten kan wachten, tijd genoeg toch??

Terug naar het hostel om droge kleren aan te trekken en te douchen om ruim 5 uur later wakker te worden (ongedoucht) op je stapelbedje. Pfff, toch een jetlag...

Nog even wat eten met een australisch biertje als afsluiting van de dag.

No Worries!!

• 27 November 2007 - 10:37

TumTum:

Ik ben erg blij dat de vlucht goed is verlopen. En dat jullie het nu al naar jullie zin hebben, mat al dat bier.

XXX

• 27 November 2007 - 10:38

Mo & Fonz:

je kent ons toch....

• 27 November 2007 - 14:22

Miranda:

Nou meiden jullie hebben het niet slecht zo te lezen, australische pintjes, esprit winkels en wij zijn hier gewoon aan het werk. Ontzettend leuk de site gaan we zeker even volgen.
    Zetten jullie ook nog even je schoen in Australie voor Sinterklaas. Dit was een vraag van Liesbeth aan Monique omdat ik uit had gelegd dat je voorlopig niet voor je "haar" langs zou komen.
    Groetjes Miranda

• 27 November 2007 - 17:09

Ssst.ssst:

Hoi hoi

Leuk berichtje, hou me op de hoogte...
    Veel plezier morgen dames,

x en mis je!

• 27 November 2007 - 18:42

Marielle:

ik ben blij om te zien dat het weer niet zo top is hoewel ik jullie het aller beste gun.vind het leuk om alles van jullie avonturen te lezen.
    ik hou het nu kort.
    met tijn gaat het nu niet zo goed,vandaag (27 nov.) is zijn moeder overleden.wordt waarschijnlijk maandag begraven.heel veel plezier verder en we houden contact.
    cheers en neem er nog een paar op ons

• 27 November 2007 - 21:44

Roos:

Hey Mo!

Je bent ons zo aan het lekker maken met die aussiesche biertjes! neem er voor ons een mee naar Nederland!

Heel veel plezier nog en hou ons op de hoogte... vind het erg leuk om te lezen

Dikke kus
    Roos

• 28 November 2007 - 18:12

Eef ( Vuren):

Hey meid,

Gelukkig dat je veilig bent aangekomen!!
    Dus het regent daar een beetje joh?
    Maar wanneer ga je nou die camper huren dan?
    Nou doe voorzichtig en tot volgend jaar!..
    Geniet er maar lekker van hoor, heb je wel verdiend he!!
    Heel veel plezier nog en hou ons op de hoogte he
    Dikke kus eef

• 28 November 2007 - 23:27

Deeda:

He Fonz!
    Heel veel plezier tijdens je reis! Ik ga je volgen!
    xx

• 29 November 2007 - 10:35

Amke:

Hee dames,

Het klinkt allemaal heel erg vervelend wat jullie moeten gaan doen! :-)
    Geniet er maar lekker van, vooral van de zon. Want het is hier ......-weer.

Heel veel plezier nog!

Groetjes Amke