Zo ff de benen strekken.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mo - WaarBenJij.nu Zo ff de benen strekken.... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mo - WaarBenJij.nu

Zo ff de benen strekken....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mo

26 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ooooiii,

Zo de helft van de vliegreis zit er inmiddels op... nog maar 8 a 9 uur vliegen naar Sydney. Zijn allebei een beetje de tijd kwijt. Het is nu half 1 's nachts in Nederland en hier is het half 8 's ochtends. Dus ontbijt bij de Burger King :)

We hebben een goede vlucht gehad, af en toe turbulentie. Wel jammer dat er een minder prettig persoon naast ons zat. Zoals al gezegd tijd voor lekker eten en goede koffie, en dan nog een kleine zit naar Sydney..

Cheers Fonz & Mo

• 26 November 2007 - 07:30

Noellie:

Hey meiden, Tegen deze tijd zullen jullie er waarschijnlijk wel zijn! Heel veel plezier! Mo hoe moet dat nou met het voetballen!!! 2 flessen rose minder bestellen haha

• 26 November 2007 - 11:31

TumTum:

Ik ben blij dat de halve reis goed is verlopen. Nog maar een klein stukje te gaan.
    Spreek jullie weer.
    Laterz

• 26 November 2007 - 15:10

Nienke:

En zijn jullie goed aangekomen???
    Moon, ik had je nog gesmst, maar ik bedacht me dat je je mobiel waarschijnlijk gewoon lekker hebt thuis gelaten??
    Heeeel veel plezier!!

Liefs,
    Nienke

• 26 November 2007 - 15:18

Marielle:

fijn om te horen dat het nog goed gaat.ook goed om te lezen dat jullie verantwoord voedsel tot jullie nemen.hahaha
    hier gaat alles zijn gangetje heb nu nog niks te melden wat betreft de fam. Knetsch.ik wens jullie een fijne dag toe.
    mzzl.

• 26 November 2007 - 19:42

Paulien:

Hey meiden, wat leuk om jullie via de site te kunnen volgen en op deze manier een stukje van jullie vakantie mee te mogen beleven. Heel veel plezier en geniet ervan. Tot volgend jaar!
    Groetjes Paulien

• 27 November 2007 - 09:09

Martijn:

Dag B'mazer en ex B'mazer!
    Alles dus nog redelijk voorspoedig? Leuk dat op deze manier met jullie meegekeken kan worden tijdens jullie trip.
    Veel plezier en gedraag je als een echte dame!!

Grtz,
    Tinus