Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mo - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mo - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mo

22 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Slapen en dan is het eindelijk zover... Fonz & Mo gaan Down Under voor 5 weken. Hier kunnen jullie allemaal onze avonturen bij houden, foto's bekijken en berichtjes achterlaten.

Wij hebben er zin in!!

Cheeerssss,

Fonz & Mo

  • 23 November 2007 - 08:33

    Aletta:

    Hoi meiden,
    Heeeeel veeeeeeeeeeel plezier,
    geniet ervan.
    Ik zal jullie via deze site volgen.
    Gr. Aletta

  • 23 November 2007 - 08:55

    Eefie:

    Hey Ladies,

    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld en doe geen dingen die ik ook niet zo doen :)

    Liefs Eef

  • 23 November 2007 - 10:13

    Karin:

    hoi te gekke meiden.......
    nu al een te gekke site en hij moet nog gevuld worden ahhah.
    ik ga jullie zeker volgen
    kijk uit voor enge slangen ( en enge manen ;) veel rust en plezier samen
    tot volgend jaar

    liefs karin

  • 23 November 2007 - 11:41

    Karin Vervat :

    ik vergat mijn achternaam erbij te zetten en er zijn meer karins toch??
    liefs karin vervat hahah

  • 23 November 2007 - 11:51

    Jammy:

    lieve meiden
    ik hoop dat deze reis jullie brengt wat je ervan verwacht en wens jullie een "behouden vaart".

    knuf, joke

  • 23 November 2007 - 17:46

    John:

    OK. ook hier voor jullie samen een heleeeee fijne vakantie daar down under...

  • 23 November 2007 - 19:00

    Yvonne:

    Jaaaaaa!!! Ik hoop ook dat het een hele leuke vakantie wordt en ik vind het helemaal leuk dat jullie allemaal een berichtje hebben geplaatst...

    Zo is het nog leuker om berichtjes te posten :P

    Tot snel allemaal...

    Skippy here i come!

  • 24 November 2007 - 08:41

    Leo En Karin:

    Meiden; veel plezier! Pas goed op elkaar en een goede reis!!!!

  • 24 November 2007 - 09:23

    Renate:

    Hey! fijne vakantie en geniet er lekker van!

  • 24 November 2007 - 13:55

    George:

    Dag Miepen,

    Heel veel plezier ennuhh... heelhuids terugkomen want we gaan ook nog skiën hoor :-)
    Ik volg jullie belevenissen wel via de website.

    Kus,

    George

  • 24 November 2007 - 15:47

    Rianne:

    He Vonne!!

    Geniet ervan en kom met de grootste mooiste en leukste verhalen terug!!

    Ennuh lief zijn he

    X Rianne

  • 25 November 2007 - 10:06

    TumTum:

    Hoi Hoi SKIPPY,

    Ik wil even zeggen dat ik jullie nu al mis (heel erg)en dat mag iedereen weten.

    Heel veel plezier en ik hou jullie in de gaten.

    Groetjes en ik zie jullie weer over 35 dagen. Ik ben alvast met aftellen begonnen.

    XXX
    ps. Ik was eerder!!!!!!!

  • 25 November 2007 - 19:04

    Arja En Erik:

    Heel veel plezier he!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20939

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 11 Oktober 2014

Sumatra, Java en Bali

27 Januari 2012 - 17 Februari 2012

Thailand

25 November 2007 - 30 December 2007

Australie

Landen bezocht: