Eindelijk, het is zover! - Reisverslag uit Giessenburg, Nederland van Mo - WaarBenJij.nu Eindelijk, het is zover! - Reisverslag uit Giessenburg, Nederland van Mo - WaarBenJij.nu

Eindelijk, het is zover!

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Mo

27 Januari 2012 | Nederland, Giessenburg

Soms krijg je zomaar een idee in je hoofd, waar het vandaan komt geen idee... Maar je hebt het gevoel dat je dit gewoon moet doen. Toch laat je het nog even, maar je krijgt het niet uit je gedachten. Je gaat surfen op internet en hoe meer je er over leest hoe meer het begint te kriebelen. Dan weet ik het zeker: ik ga ervoor!

Na 5 maanden is het dan zover, mijn reis staat op het punt om te beginnen. Mijn backpack staat klaar in de gang.
Paspoort, camera en de lonely planet zijn ingepakt. En ik... Ik ben er helemaal klaar voor, geen zenuwen alleen heel veel zin om te gaan genieten van alles wat ik mee ga maken!

Tot snel,
X Mo

  • 27 Januari 2012 - 09:23

    Nienke:

    Hoi Moon!

    Helemaal goed! Thailand is fantastisch, dus ik weet zeker dat je gaat genieten van de mooie cultuur, de tempels, fruitsapjes, de prachtige strandjes en de azuurblauwe zee!
    Maak er een mooie tijd van!
    X

  • 27 Januari 2012 - 09:28

    Karin En Sanne:

    Lieve mo,

    Goede reis vandaag en we zullen aan je denken!
    heel veel plezier!

    Liefs

  • 27 Januari 2012 - 15:05

    Elianne:

    Geniet ervan meis!! Pas goed op jezelf.xx

  • 27 Januari 2012 - 17:21

    Yvonne:

    Hey Skippy!
    Have fun, doe voorzichtig en GENIET!!!
    X van ons 4

  • 27 Januari 2012 - 20:29

    Eef:

    Heey mootje,

    Het verhaaltje begint al super leuk!! Ben benieuwd naar je andere reisverslagen!!! Een hele fijne vakantie, geniet ervan en doe natuurlijk voorzichtig he...

    xx eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 20937

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 11 Oktober 2014

Sumatra, Java en Bali

27 Januari 2012 - 17 Februari 2012

Thailand

25 November 2007 - 30 December 2007

Australie

Landen bezocht: